Щотижневі заняття

Навчальна програма, сформована на основі базового компоненту дошкільної освіти України та орієнтована на розвиток емоційного інтелекту, критичного мислення, комунікаційних навичок, щотижневе блочно-тематичне планування

Варіанти відвідування та перелік щотижневих занять
  • Ранковий 08:30—13:00, дворазове харчування
    • Англійська мова

    • Арт-розвиток

    • Музика

    • Розвиток мовлення

    • Емоційний інтелект

    • Навчання грамоти

    • Віконечко у природу

    • Ейдетика

    • Логоритміка

    • Логіко-математичний розвиток

    • Нейрофітнес

  • Повний день 08:30—18:30, чотириразове харчування
    • Англійська мова

    • Арт розвиток

    • Логіко-математичний розвиток

    • Ейдетика

    • Нейрофітнес

    • Емоційний інтелект

    • Музика

    • Навчання грамоти

    • Логоритміка

    • Розвиток мовлення

    • Дитина в соціумі

    • Фізичний розвиток

    • Літературна скринька

    • Лего-конструювання

    • Хореографія

    • Казкотерапія

    • Творча майстерня

Розвиток мовлення
  • Формування і розвиток у дітей мовленнєвих умінь і навичок

  • Збагачення словникового запасу

  • Засвоєння елементарних знань про культуру мовлення

  • Розвиток зв’язного діалогічного і монологічного мовлення, оволодіння контекстним мовленням

Ейдетика

Розвиток пам’яті і образного мислення

  • Формування уміння використовувати асоціації у процесі пізнання навколишнього світу

  • Оволодіння навичками відтворення інформації

  • Розвиток креативності

  • Тренування пам’яті, уважності і кмітливості

Віконечко у природу
  • Розширення орієнтації дітей в навколишньому середовищі та формування пізнавальних здібностей

  • Виховання бережливого ставлення до природи

  • Формування навичок екологічно доцільної поведінки в навколишньому середовищі

  • Ознайомлення з предметами, явищами неживої і живої природи, виховання інтересу і любові до неї

Англійська мова
  • Оволодіння навичками спілкування іноземною мовою

  • Формування і збільшення словникового запасу

  • Розвиток вміння комунікувати на іноземній мові: розповідати про свої уподобання, улюблені страви, іграшки, одяг, погоду і багато іншого

  • Пізнання особливостей англомовних країн

Акторська майстерність

Це подорож у світ творчості, де дитина, занурюючись в атмосферу театру, розвиває сценічну мову, вчиться сценічним рухам і зможе подолати свої психологічні бар’єри

  • Навчання формуванню своєї думки і виразному її висловлюванню

  • Розвиток комунікабельності

  • Освоєння невербальних засобів спілкування (специфічні міміка, жести та інше)

  • Формування у дітей відчуття впевненості у собі

Хореографія
  • Набуття танцювальних навичок і їх застосування у різних сферах

  • Розвиток ритмічності та пластичності

  • Виявлення художнього хисту до танцю і його розвиток

  • Формування правильної постави, зміцнення сили і рухливості кістково-м’язового апарату

Фінансова грамотність

Курс допоможе оволодіти базовими фінансовими термінами і правилами поводження з грошима

  • Вивчення основних термінів і правил фінансової поведінки

  • Формування навичок прийняття фінансових рішень в ігровій формі

  • Набуття життєво необхідного досвіду грамотної поведінки з грошима

  • Вироблення комунікаційних, організаційних, аналітичних навичок на основі власних суджень і отриманих знань про фінансові поняття та механізми

Емоційний інтелект
  • Інтенсивний емоційний розвиток дитини

  • Навчання розумінню цінності і значення кожної емоції

  • Формування вміння керувати власними емоціями

  • Розвиток уміння налагоджувати і підтримувати стосунки з іншими людьми

Читання

Формування навичок читання у дитини — досить складний і трудомісткий процес. Заняття з навчання читанню дошкільнят необхідно розбивати на кілька етапів

  • 1 етап — вчимо і запам’ятовуємо літери. На цьому етапі відбувається навчання дитини розрізняти букви і розуміти їх правильну вимову і читання («ЕМ» — «М»; «ЕС» — «С»)

  • 2 етап — читання складів з різним ступенем складності

  • 3 етап — починаємо розуміти сенс прочитаного слова

  • На 4 етапі дитина вчиться розуміти сенс прочитаного речення або коротких текстів для читання дошкільнят

Підготовка руки до письма
  • Розвиток спритності рук і пальців

  • Удосконалення точності і впевненості руху руки

  • Формування графічних навичок

  • Навчання правильній посадці при письмі

Сенсорний розвиток

Основа для удосконалення практичної діяльності дитини

  • Збагачення чуттєвого досвіду дитини

  • Формування довільної уваги і пам’яті

  • Пізнання дитиною навколишнього світу за допомогою відчуттів і сприймання

  • Розвиток вміння порівнювати форми, знаходити їх схожість і відмінність з уже відомими предметами

Математика
  • Пізнання простих геометричних фігур, цифр, основних понять і правил

  • Розвиток предметно-образного мислення

  • Формуванні і розвиток навичок лічби, опанування арифметичних операцій з числами і цифрами

  • Розвиток логіки, мислення, уяви

Лего-конструювання

Діти — природжені конструктори, дослідники і винахідники. Ці, закладені природою задатки найшвидше реалізуються й удосконалюються у конструюванні

  • Пізнання конструктивних властивостей окремих деталей, можливостей їх з’єднання, комбінування, оформлення

  • Розвиток зацікавленості у пізнанні нового, кмітливості, творчості, законів гармонії і краси

  • Розвиток дрібної моторики

  • Розвиток навичок колективної роботи

Фізичний розвиток і сенсорна інтеграція

Формування здатності сприймати інформацію за допомогою органів чуття, поєднувати цю інформацію з іншими відомостями, що зберігаються в пам’яті, фізично діяти відповідно до отриманої інформації

  • Розширення усвідомлення «Я-образу» шляхом концентрації уваги на власних відчуттях (тілесних, емоційних і т. д.)

  • Формування «Я-соціального» на основі комунікативних навичок і умінь

  • Усвідомлення міжособистісних відносин у групі для навчання більш ефективній взаємодії за її межами

  • Розвиток навичок самопізнання, самореалізації і саморегуляції, за рахунок зниження комунікативних бар’єрів і психологічного захисту

Проектна діяльність
  • Пошук і використання необхідної інформації у своїх цілях

  • Навчання дітей чіткому розподілу і плануванню свого часу

  • Створення різного роду проектів, залежно від вікової категорії

  • Сприяння різнобічному розвитку особистості дитини: вона стає цілісною, всебічно розвиненою особистістю з добре розвиненою самооцінкою і вмінням відповідати за всі свої дії.

Музика
  • Розвиток музичних здібностей (музичний слух, відчуття ритму)

  • Координація слуху і голосу

  • Знайомство з національною і музикою народів світу

  • Збагачення сенсорного досвіду

Арт-розвиток
  • Формування основ художньої культури, морально-естетичних якостей особистості

  • Оволодіння дитиною певними художніми засобами вираження, притаманними різним видам мистецтва, і відображення з їх допомогою своїх почуттів, свого ставлення до світу, своїх творчих задумів

  • Забезпечення і задоволення особливих потреб у вихованні та навчанні

  • Організація корекційно-компенсуючої, корекційно-розвивальної роботи з дітьми, заснованої на їх посильної участі в різноманітних видах і формах художньо-творчої діяльності (художньо-мовленнєвої, музичної, образотворчої, декоративно-прикладної, театралізованої)

Казкотерапія
  • Освоєння розуміння різниці між добром і злом

  • Розуміння і пізнання особливостей навколишнього світу

  • Збагачення словникового запасу і розвиток мовлення

  • Боротьба з проявами агресії у малюка, нездатністю дійти згоди з батьками чи однолітками, позбавлення своїх страхів

Розвиток комунікаційних навичок
  • Пізнання навколишнього світу

  • Формування і розкриття свого власного внутрішнього світу

  • Засвоєння ввічливих форм спілкування і мовленнєвого етикету

  • Вивчення особливостей емоційного спілкування з дорослими і однолітками, ініціативного спілкування зі співрозмовником

Реєстрація

Запрошуємо малят у цікавий світ пізнання і розвитку!