Навчальна програма, сформована на основі базового компоненту дошкільної освіти України та орієнтована на розвиток емоційного інтелекту, критичного мислення, комунікаційних навичок, щотижневе блочно-тематичне планування
-
Ранковий 08:30—13:00, дворазове харчування (160 грн/день)
Англійська мова
Арт-розвиток
Музика
Розвиток мовлення
Емоційний інтелект
Навчання грамоти
Віконечко у природу
Ейдетика
Логоритміка
Логіко-математичний розвиток
Нейрофітнес
-
Повний день 08:30—18:30, чотириразове харчування (280 грн/день)
Англійська мова
Арт розвиток
Логіко-математичний розвиток
Ейдетика
Нейрофітнес
Емоційний інтелект
Музика
Навчання грамоти
Логоритміка
Розвиток мовлення
Дитина в соціумі
Фізичний розвиток
Літературна скринька
Лего-конструювання
Хореографія
Казкотерапія
Творча майстерня
Формування і розвиток у дітей мовленнєвих умінь і навичок
Збагачення словникового запасу
Засвоєння елементарних знань про культуру мовлення
Розвиток зв’язного діалогічного і монологічного мовлення, оволодіння контекстним мовленням
Розвиток пам’яті і образного мислення
Формування уміння використовувати асоціації у процесі пізнання навколишнього світу
Оволодіння навичками відтворення інформації
Розвиток креативності
Тренування пам’яті, уважності і кмітливості
Розширення орієнтації дітей в навколишньому середовищі та формування пізнавальних здібностей
Виховання бережливого ставлення до природи
Формування навичок екологічно доцільної поведінки в навколишньому середовищі
Ознайомлення з предметами, явищами неживої і живої природи, виховання інтересу і любові до неї
Оволодіння навичками спілкування іноземною мовою
Формування і збільшення словникового запасу
Розвиток вміння комунікувати на іноземній мові: розповідати про свої уподобання, улюблені страви, іграшки, одяг, погоду і багато іншого
Пізнання особливостей англомовних країн
Це подорож у світ творчості, де дитина, занурюючись в атмосферу театру, розвиває сценічну мову, вчиться сценічним рухам і зможе подолати свої психологічні бар’єри
Навчання формуванню своєї думки і виразному її висловлюванню
Розвиток комунікабельності
Освоєння невербальних засобів спілкування (специфічні міміка, жести та інше)
Формування у дітей відчуття впевненості у собі
Набуття танцювальних навичок і їх застосування у різних сферах
Розвиток ритмічності та пластичності
Виявлення художнього хисту до танцю і його розвиток
Формування правильної постави, зміцнення сили і рухливості кістково-м’язового апарату
Курс допоможе оволодіти базовими фінансовими термінами і правилами поводження з грошима
Вивчення основних термінів і правил фінансової поведінки
Формування навичок прийняття фінансових рішень в ігровій формі
Набуття життєво необхідного досвіду грамотної поведінки з грошима
Вироблення комунікаційних, організаційних, аналітичних навичок на основі власних суджень і отриманих знань про фінансові поняття та механізми
Інтенсивний емоційний розвиток дитини
Навчання розумінню цінності і значення кожної емоції
Формування вміння керувати власними емоціями
Розвиток уміння налагоджувати і підтримувати стосунки з іншими людьми
Формування навичок читання у дитини — досить складний і трудомісткий процес. Заняття з навчання читанню дошкільнят необхідно розбивати на кілька етапів
1 етап — вчимо і запам’ятовуємо літери. На цьому етапі відбувається навчання дитини розрізняти букви і розуміти їх правильну вимову і читання («ЕМ» — «М»; «ЕС» — «С»)
2 етап — читання складів з різним ступенем складності
3 етап — починаємо розуміти сенс прочитаного слова
На 4 етапі дитина вчиться розуміти сенс прочитаного речення або коротких текстів для читання дошкільнят
Розвиток спритності рук і пальців
Удосконалення точності і впевненості руху руки
Формування графічних навичок
Навчання правильній посадці при письмі
Основа для удосконалення практичної діяльності дитини
Збагачення чуттєвого досвіду дитини
Формування довільної уваги і пам’яті
Пізнання дитиною навколишнього світу за допомогою відчуттів і сприймання
Розвиток вміння порівнювати форми, знаходити їх схожість і відмінність з уже відомими предметами
Пізнання простих геометричних фігур, цифр, основних понять і правил
Розвиток предметно-образного мислення
Формуванні і розвиток навичок лічби, опанування арифметичних операцій з числами і цифрами
Розвиток логіки, мислення, уяви
Діти — природжені конструктори, дослідники і винахідники. Ці, закладені природою задатки найшвидше реалізуються й удосконалюються у конструюванні
Пізнання конструктивних властивостей окремих деталей, можливостей їх з’єднання, комбінування, оформлення
Розвиток зацікавленості у пізнанні нового, кмітливості, творчості, законів гармонії і краси
Розвиток дрібної моторики
Розвиток навичок колективної роботи
Формування здатності сприймати інформацію за допомогою органів чуття, поєднувати цю інформацію з іншими відомостями, що зберігаються в пам’яті, фізично діяти відповідно до отриманої інформації
Розширення усвідомлення «Я-образу» шляхом концентрації уваги на власних відчуттях (тілесних, емоційних і т. д.)
Формування «Я-соціального» на основі комунікативних навичок і умінь
Усвідомлення міжособистісних відносин у групі для навчання більш ефективній взаємодії за її межами
Розвиток навичок самопізнання, самореалізації і саморегуляції, за рахунок зниження комунікативних бар’єрів і психологічного захисту
Пошук і використання необхідної інформації у своїх цілях
Навчання дітей чіткому розподілу і плануванню свого часу
Створення різного роду проектів, залежно від вікової категорії
Сприяння різнобічному розвитку особистості дитини: вона стає цілісною, всебічно розвиненою особистістю з добре розвиненою самооцінкою і вмінням відповідати за всі свої дії.
Розвиток музичних здібностей (музичний слух, відчуття ритму)
Координація слуху і голосу
Знайомство з національною і музикою народів світу
Збагачення сенсорного досвіду
Формування основ художньої культури, морально-естетичних якостей особистості
Оволодіння дитиною певними художніми засобами вираження, притаманними різним видам мистецтва, і відображення з їх допомогою своїх почуттів, свого ставлення до світу, своїх творчих задумів
Забезпечення і задоволення особливих потреб у вихованні та навчанні
Організація корекційно-компенсуючої, корекційно-розвивальної роботи з дітьми, заснованої на їх посильної участі в різноманітних видах і формах художньо-творчої діяльності (художньо-мовленнєвої, музичної, образотворчої, декоративно-прикладної, театралізованої)
Освоєння розуміння різниці між добром і злом
Розуміння і пізнання особливостей навколишнього світу
Збагачення словникового запасу і розвиток мовлення
Боротьба з проявами агресії у малюка, нездатністю дійти згоди з батьками чи однолітками, позбавлення своїх страхів
Пізнання навколишнього світу
Формування і розкриття свого власного внутрішнього світу
Засвоєння ввічливих форм спілкування і мовленнєвого етикету
Вивчення особливостей емоційного спілкування з дорослими і однолітками, ініціативного спілкування зі співрозмовником